MENTAL ABILITIES OF PRESCHOOL CHILDREN THE IMPORTANCE OF DIDACTIC GAMES IN DEVELOPMENT
Keywords:
didactic game, social life, creative game, didaktik o‘yin, ijtimoiy hayoti, ijodiy o‘yin, дидактическая игра, общественная жизнь, творческая игра.Abstract
In this article, the uniqueness of the content of the game, its most important features, its reflection in the studies of uchitel and psychological preparation, in the social life of adults, and the content of role-playing games with their colorful manifestations are discussed. held. In the article, it is justified that the type of activity that children take as an example of the social life of adults is play. The diversity of subjects and content of creative games, which leads to the need to describe them, the main component in the system of plot game activity, includes the character, life situation, action and personal attitude to the analysis.
Mazkur maqolada o‘yin mazmunining o‘ziga xosligi, uning eng muhim xususiyatlari, pedagog va psixologlarning tadqiqotlarida, kattalarning ijtimoiy hayotida aks etishi, o‘zining rang-barang ko‘rinishlari bilan sujetli-rolli o‘yinlarning mazmuni bo‘lib xizmat qilishi xususida fikr yuritilgan. Maqolada bolalarda kattalarning ijtimoiy hayotining namunasini oladigan faoliyat turi o‘yin ekanligini asoslab berilgan. Ijodiy o‘yinlar sujetlari va mazmunining rang-barangligi, ularni tavsiflash zaruratini keltirib chiqarishi, syujet o‘yin faoliyati tizimida asosiy komponent sifatida o‘z ichiga personajni, hayotiy vaziyatni, harakat va personajlar munosabati tahlilga tortilgan. В данной статье рассматривается своеобразие содержания игры, ее важнейшие особенности, ее отражение в исследованиях педагогов и психологов, в социальной жизни взрослых, а также то, что она служит содержанием ролевых игр с рассматриваются различные его формы. В статье обосновано, что вид деятельности, который дети берут за образец общественной жизни взрослых, – это игра. Анализируется многообразие сюжетов и содержания творческих игр, что вызывает необходимость их описания, главного компонента в системе сюжетной игровой деятельности, включающего характер, жизненную ситуацию, действие и взаимоотношения персонажей.