BOSHLANG’ICH SINFLARDA NOAN’ANAVIY USULDA O’QITISH USULLARI
Keywords:
Kalit sózlar: interfaol metodlar,darsni tashkil qilish shakllari ,noan’anaviy usul, mustaqil fikrlash, pedagogik faoliyat, pedagogik texnologiyalar, ta'lim sifati, didaktik óyinlar, zamonaviy texnologiyalar;интерактивные методы, формы организации занятий, нетрадиционный метод, самостоятельное мышление, педагогическая деятельность, педагогические технологии, качество образования, дидактические идеи, современные технологии. interactive methods, forms of lesson organization, non-traditional method, independent thinking, pedagogical activity, pedagogical technologies, quality of education, didactic ideas, modern technologies.Abstract
. Ushbu maqolada boshlang’ich sinf o’quvchilarining matematika dars jarayonini tashkil qilishda noan’anaviy usullardan foydalanishning avfzalliklari, ularni dars jarayoniga qóllash,interfaol va didaktik ta’lim shakllaridan foydalanish haqida ma’lumotlar berilgan. Yangilangan ta’lim mazmuniga binoan o’qitish jarayonini noan’anaviy tashkil etishda pedagogik qonuniyatlar va tamoyillariga qat’iy rioya qilish, zamonaviy interfaol ta’lim metodlari hamda axborot-kommunikatsion texnologiyalardan foydalanish, o’qitishni tashkil etishning eng samarali usullaridan foydalanish lozimligini hamda mazkur jarayonda o’qituvchi mas’uliyati va vazifalarini yanada oshirishni belgilab berdi.
B данной статье представлена информация о преимуществах использования нетрадиционных методов в организации процесса урока математики у учащихся младших классов, их применении в учебном процессе, использовании интерактивных и дидактических форм обучения. Согласно обновленному содержанию образования необходимо строго соблюдать педагогические законы и принципы, использовать современные интерактивные методы обучения и информационно-коммуникационные технологии, использовать наиболее эффективные методы организации обучения, при этом ответственность и обязанности учителя были уточнены. еще больше увеличился.
This article provides information about the advantages of using non-traditional methods in the organization of the mathematics lesson process of elementary school students, their application to the lesson process, and the use of interactive and didactic forms of education. According to the updated educational content, it is necessary to strictly adhere to pedagogical laws and principles, use modern interactive educational methods and information and communication technologies, use the most effective methods of organizing education, and in the process, the teacher's responsibilities and duties were further increased.