BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI
Keywords:
O‘qituvchi, maktab, ta’lim, ijodkorlik, didaktik, usul, metod, kreativ, pedagogika, shaxs, faollik, o‘quvchi, boshlang‘ich ta’lim, qobiliyat., Учитель, школа, воспитание, творчество, дидактика, метод, метод, творчество, педагогика, личность, деятельность, ученик, начальное образование, способности., Teacher, school, education, creativity, didactic, method, method, creative, pedagogy, person, activity, student, primary education, ability.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy qobiliyatini rivojlantirishning ijtimoiy psixologik xususiyatlari, didaktik usul va metodalrdan foydalanish haqida ilmiy-amaliy tavsiyalar berilgan.
В данной статье даны научно-практические рекомендации о социально-психологических особенностях развития творческих способностей учащихся начальной школы, использовании дидактических методов и приемов.
In this article, scientific and practical recommendations are given about the social psychological features of the development of creative abilities of elementary school students, the use of didactic methods and methods.
Downloads
Published
2024-05-10
Issue
Section
Статьи