Mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish tizimi(CRM). CRM tizimida su’niy intellekt texnalogiyasidan foydalanishning ahamiyati.
Keywords:
Mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish tizimi, CRM, Su’niy intellekt, AI, integratsiya, operativ samaradorlik.Abstract
Ushbu maqola zamonaviy biznes kontekstlarida sun'iy intellektni (AI) mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish (CRM) tizimlari bilan integratsiyalashuvining ahamiyati haqida ma'lumot beradi. U AIning CRMga o'zgartiruvchi ta'sirini ko'rsatib, shaxsiylashtirishni yaxshilash, mijozlarni jalb qilishni yaxshilash, optimallashtirilgan operatsion samaradorlikni, ma'lumotlarga asoslangan qarorlarni qabul qilish va raqobatdosh ustunlikni asosiy afzalliklar sifatida ta'kidlaydi. Maqolada sun'iy intellektning katta hajmdagi ma'lumotlarni tahlil qilish, amalga oshirish mumkin bo'lgan tushunchalarni olish va jarayonlarni avtomatlashtirish qobiliyati ta'kidlangan, bu esa kompaniyaga qoniqarli taklifni taqdim etish va barqaror o'sishni ta'minlash imkonini beradi. Maqola strategik maqsadlarga erishish va raqamli asrda raqobatbardosh ustunlikni saqlab qolish uchun AI va CRM o'rtasidagi bog’liqlikni tushunish va undan foydalanishga intilayotgan tadqiqotchilar, amaliyotchilar va biznes egalari uchun qimmatli manba bo'lib xizmat qiladi.