BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARI O`ZLASHTIRISH JARAYONIDAGI MUAMMOLARNI VUJUDGA KELTIRUVCHI OMILLAR

Authors

  • Doʻschanova Nasiba Ollaberganovna Author

Keywords:

aqliy mehnat, boshlang’ich sinf, yetakchilik qobilyati

Abstract

Ta`limning mazmuni o`quvchining bilimlarini egallashga qiziqishi o`z aqliy mehnat natijasidan qanoatlanish hissi bilan uzviy bog`liqdir. Bu his o`qituvchining rag`batlantirish bilan amalga oshiriladi va o`quvchida samaraliroq ishlash moyili istagini shakllantiradi. Bolada paydo bo`lgan faxrlanish o`z kuchiga ishonch hisslari bilimlarni o`zlashtirish va malakalarini rivojlanishiga xizmat qiladi. Kichik maktab yoshidagi bolalarni o`qitish jarayoni, o`quv faoliyatining asosiy kamponetlari: O`quv vaziyatlari, o`quv harakatlari, nazorat etishi va baholash bilan tanishtirishdan boshlanadi. Bu borada barcha predmetli harakatlar aqliy rivojlantirishga qulay bo’lgan sharoitda amalga oshirilishi juda muhim.

Author Biography

  • Doʻschanova Nasiba Ollaberganovna

    Xorazm viloyat Shovot tumani 6-maktab psixologi

Modern education and development

Published

2024-06-10