MAKTABGACHA TA`LIMDA MARKAZLAR FAOLIYATINING PEDAGOGIK KLASTERI

Authors

  • Abdurasulova Gulchehra Dilshod qizi Author

Keywords:

“Ilk qadam”, rivojlantiruvchi markazlar, faoliyat, klaster, raqobatbardoshlik, pedagogik ta’lim innovatsion klasteri., Учебная программа «Илк кадам», центры развития, активность, кластер, конкурентоспособность, инновационный кластер педагогического образования., Educational program

Abstract

Ushbu maqolada “klaster”, pedagogik ta’lim innovatsion klasteri tushunchalariga ta’rif berilgan va uning zarurati Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida markazlar faoliyatida uni amalga oshirish mexanizmi, tamoyillari hamda shakllari ko’rsatib berilgan. Maktabgacha ta`lim tashkilotida rivojlantiruvchi markazlarni klaster orqali uyg`unlashtirilgan holda yoritilib berilgan. Shuning bilan birga, pedagogik ta`lim innovatsion klasteri haqida tushuncha, muhokama va natijalar ko`rsatib berilgan.

В данной статье определено понятие «кластер», инновационный кластер педагогического образования, показаны его необходимость, механизм, принципы и формы реализации в деятельности центров в организациях дошкольного образования. Центры развития в дошкольной образовательной организации выделены скоординировано через кластер. При этом показаны осмысление, обсуждение и результаты инновационного кластера педагогического образования.

This article defines the concept of "cluster", an innovative cluster of teaching education, shows its necessity, mechanism, principles and forms of implementation in the activities of centers in organizations of preschool education. Development centers in the preschool educational organization are allocated in a coordinated way through the cluster. At the same time, the comprehension, discussion and results of the innovative cluster of pedagogical education are shown.

Author Biography

  • Abdurasulova Gulchehra Dilshod qizi

    Chirchiq davlat perdagogika universiteti

    maktabgacha ta’lim fakulteti 2 kurs talabasi

Modern education and development

Published

2024-06-26