IP VA GAZLAMALAR ISHLAB CHIQARISH KORXONASIDA DIVERSIFIKATSIYALASH STRATEGIYASINI QO’LLASH

Authors

  • Xamrayev Nurulla Ikrom o’g’li Author

Keywords:

Diversifikatsiya, ip va gazlama ishlab chiqarish, to’qimachilik sanoati, strategiya, korxona; Диверсификация, производство нитей и марли, текстильная промышленность, стратегия, предприятие; Diversification, thread and gauze production, textile industry, strategy, enterprise, production.

Abstract

Toʻqimachilik sanoati jahon iqtisodiyotiga katta hissa qoʻshmoqda, ip va gazlama ishlab chiqarish esa ushbu sanoatning asosiy qismi hisoblanadi. So’nggi yillarda to’qimachilik sanoati bir qator muammolarga duch kelmoqda, jumladan, arzon ishlab chiqaruvchilar tomonidan raqobatning kuchayishi, iste’molchilar talabining o’zgarishi va texnologik yutuqlar. Raqobatbardosh bo’lib qolish uchun ip va gazlama ishlab chiqaruvchilari diversifikatsiya kabi yangi strategiyalarni qabul qilishlari kerak. Diversifikatsiya – bu yangi mahsulotlar yoki bozorlarni kengaytirishni o’z ichiga olgan strategiya. Ip va gazlama ishlab chiqaruvchilar uchun diversifikatsiya tibbiy to’qimachilik yoki texnik to’qimachilik kabi yangi mahsulot qatorlarini kengaytirishni o’z ichiga olishi mumkin. Bu, shuningdek, rivojlanayotgan bozorlar yoki onlayn bozorlar kabi yangi bozorlarni kengaytirishni ham o’z ichiga olishi mumkin. Ushbu ilmiy maqola ip va gazlama ishlab chiqarish korxonasida diversifikatsiya strategiyasini qo’llashni oʻz ichiga oladi.

Текстильная промышленность вносит основной вклад в мировую экономику, а производство ниток и марли является ключевой частью этой отрасли. В последние годы текстильная промышленность столкнулась с рядом проблем, включая усиление конкуренции со стороны производителей с низкой себестоимостью, изменение потребительского спроса и технологические достижения. Чтобы оставаться конкурентоспособными, производителям ниток и марли необходимо принять новые стратегии, такие как диверсификация. Диверсификация – это стратегия, которая предполагает выход на новые продукты или рынки. Для производителей ниток и марли диверсификация может включать расширение новых линеек продукции, таких как медицинский текстиль или технический текстиль. Это также может включать выход на новые рынки, такие как развивающиеся рынки или онлайн-рынки. В данной научной статье рассматривается применение стратегии диверсификации на предприятии по производству нитей и марли.

The textile industry is a major contributor to the global economy, and the production of thread and gauze is a key part of this industry. In recent years, the textile industry has faced a number of challenges, including increased competition from low-cost producers, changing consumer demand, and technological advances. In order to remain competitive, thread and gauze producers need to adopt new strategies, such as diversification. Diversification is a strategy that involves expanding into new products or markets. For thread and gauze producers, diversification can involve expanding into new product lines, such as medical textiles or technical textiles. It can also involve expanding into new markets, such as emerging markets or online markets. This scientific article examines the application of the diversification strategy in a thread and gauze production enterprise.

Author Biography

  • Xamrayev Nurulla Ikrom o’g’li

    Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti magistranti

Modern education and development

Published

2024-05-03