SUN’IY INTELLEKTNING MARKETING TIZIMIDA QO‘LLANILISHI VA MUAMMOLARI

Authors

  • Mamatova Zilolaxon Xabibulloxonovna Author
  • Kazimjonova Madinaxon Habibullo qizi Author

Keywords:

Sun’iy intellekt, marketing, mijozlar tahlili, ma’lumotlar tahlili, raqamli marketing, qaror qabul qilish jarayonlari., Искусственный интеллект, маркетинг, анализ клиентов, анализ данных, цифровой маркетинг, процессы принятия решений., Artificial intelligence, marketing, customer analysis, data analysis, digital marketing, decision-making processes.

Abstract

Maqola sun'iy intellektni (SI) marketing tizimlarida qo‘llanilishi va bu jarayonda yuzaga keladigan asosiy muammolar haqida tahliliy ko‘z yondashuv asosida yoritadi. Marketingda SI qo‘llanilishining ijobiy natijalari bilan bir qatorda, texnologiya integratsiyasi natijasida yuzaga keladigan muammolarni ham o‘rganadi. Ushbu ishda SI qo‘llanilishi natijasida marketing samaradorligining oshishi, mijozlar bilan aloqalarning yaxshilanishi va qaror qabul qilish jarayonining tezlashishi kabi aspektlari ko‘rib chiqiladi.

В статье на основе аналитического подхода рассмотрено применение искусственного интеллекта (ИИ) в маркетинговых системах и основные проблемы, возникающие в этом процессе. Помимо положительных результатов использования ИИ в маркетинге, рассматриваются также проблемы, возникающие в результате интеграции технологий. В данной работе в результате применения ИИ рассматриваются такие аспекты, как повышение эффективности маркетинга, улучшение отношений с клиентами и ускорение процесса принятия решений.

The article covers the application of artificial intelligence (AI) in marketing systems and the main problems that arise in this process based on an analytical approach. In addition to the positive results of the use of SI in marketing, it also examines the problems that arise as a result of technology integration. In this work, as a result of the application of SI, such aspects as the increase in marketing efficiency, the improvement of customer relations and the acceleration of the decision-making process are considered.

Author Biographies

  • Mamatova Zilolaxon Xabibulloxonovna

    Farg'ona davlat universiteti

    amaliy matematika va informatika kafedrasi katta o'qituvchisi,

    pedagogika fanlari bo'yicha falsafa doktori (PhD)

  • Kazimjonova Madinaxon Habibullo qizi

    Farg‘ona davlat universiteti 2-kurs talabasi

Modern education and development

Published

2024-05-20