REKLAMA MATNLARIDA EKSPRESSIVLIKNI IFODALANISHI

Авторы

  • Nurmahmudova Dilrabo Abduvohid qizi Автор

Ключевые слова:

Kalit so`zlar: matn, reklama, ekspressivlik, axborot, adabiy til, copywriting.

Аннотация

Annotatsiya:  Ushbu  maqolada  o’zbek  va  nemis  tillarida  yaratilgan 
reklamalarning  o`ziga  xosliklari,  ekspressivlik  xususiyatlari,  lingvistik  birliklari 
qanday ahamiyat kasb etishini ochib berish. 

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar.

Rashidova M. Reklama faoliyati uslubiyoti. Toshkent. 2010

Romat E. V. Reklama. Piter, M.:-SPb.;2003.

Utkin.E.A.Kachetkova A.I. Reklamnoe delo.- M.: Tandem, 1997.

https://samxorfil.uz

https://hozir.org

https://02stroy.ru

https://warbletoncouncil.org

Опубликован

2024-09-20

Как цитировать

Nurmahmudova Dilrabo Abduvohid qizi. (2024). REKLAMA MATNLARIDA EKSPRESSIVLIKNI IFODALANISHI . TADQIQOTLAR.UZ, 46(2), 8-12. https://ilmiyxabarlar.uz/tad/article/view/1673