BOLALARDA MATEMATIK TASAVVURLARNI SHAKLLANTIRISHDA OILA A’ZOLARINING O‘RNI
##article.abstract##
Bugungi kunda bolalarning ma’nan va jismonan rivojlanishida oilaning o‘rni
beqiyos. Ayniqsa, fanlarga ko‘nikmasini shakllantirishda ota-ona yaxshigina
ko‘makchi bo‘lishi muhim
Ilk matematik tasavvurlarni shakllantirishda bevosita bugungi kunda
kompuyuter texnikasidan ham foydalish maqsadga muvofiq keladi. Chunki matemtik
bilimlar, bolaning IQ darajasi, innovatsion rivojlanishi ham bir tomondan shu
zamonaviy kompyuterlarga bog‘liq.p[1.B54] Ayniqsa, matematik bilmlarni o‘rganish
jarayonida kompyuter savod ham chiqa boshlagan va u nima va qanday yo‘llarda
foydalanish, yaxshi tomonlari nimada ekanini bog‘cha yoshidan anglab borgan bolada,
o‘z aqliy rivojlanishida to‘g‘ri tarbiya yo‘naltirilgan bo‘ladi. Chunki bugungi zamonda
kompyuter bu matematika bo‘lib bormoqda. Olimlar fikrlariga tayanib, mavzumiz
yuzasidan qilingan amaliy ishlar jarayoniga shakllar haqida multimedia yaratdik
hamda mashg‘ulot jarayoniga kitirdik, shuni aniq aytishimiz mumkinki, bolalar
multimedia asosida ishlangan mavzuni oddiy o‘tilgan mavzudan ko‘ra yaxshiroq
o‘zlashtira oldilar. Shundan xulosa qilib biz bolalarda elementar matematik
tasavvurlarni shakllantirishda kompyuter texnologiyasi ham birlamchi bo‘lish
mumkinligini ayta olamiz. Bolalarda elementar matematik tasavvurlarni
shakllantirishda tarbiyachi o‘qitishning amaliy, ko‘rsatmali, og‘zaki, o‘yin va
multimediali usullaridan foydalanshi mumkin.
##submission.citations##
Foydalanilgan adabiyotlar:
Alimov N. Maktabgacha yoshdagi bolalarni matematik ta’limga tayyorlash //
Maktabgacha ta’lim. - T.: 2005. №2.
Бабушкина Т.М. Математика. Нестандартное обучение. Изд.торговый дом
«Корифей», 2009.
Bikbaeva N.U. Ibragimova Z.I. Qosimova X.I. «Maktabgacha tarbiya yoshidagi
bolalarda elementar matematik tasavvurlarni shakllantirish» - T. «O‘qituvchi»