MUSIQA DARSLARIGA YANGI PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH

Authors

  • Esanova Xurshida O‘ralbek qizi Author

Keywords:

Kalit zo‘zlar. Metodlar, texnologiyalar,mustaqil ishlash, rolli o‘yinlar, musiqiy diktantlar, tanlovlar, konferensiyalar, tadqiqot

Abstract

        Annotatsiya.  Musiqa  ta’limi  ham  muayyan  tashkiliy  shakllarda  amalga 
oshiriladiki, biz ularni dars o‘tish, ekskursiya, amaliy va labaratoriya mashg‘ulotlari, 
leksiya, seminar, diktant, nazorat testi va boshqalar tarzida tushunamiz. Guruh usulida 
va yakka tartibda o‘qitish tarixan tarkib topgan va rivojlanmoqda. Har qanday holatda 
ham o‘qituvchi o‘quvchilarga bilim beradi, uning o‘zlashtirilishi jarayoniga rahbarlik 
qiladi,  o‘quvchilarning  harakatlarini  tekshirib  nazorat  qilib  boradi.  Ta’limning 
zamonaviy sharoitlarida an’anaviy metodlarni takomillashtirishga va yangi metodlami 
izlab topishga tobora jiddiy talablar qo‘yilayotir. 

References

Adabiyotlar ro‘yxati

”Musiqa o‘qitish metodikasi”-kitobidan,T.Ortiqov

”Musiqa o‘qitish nazariyasi metodikasi va maktab repertuarlari”-kitobidan,

G.M.Sharipova, D.F.Asamova, Z.I.Xodjayevalar

Ibrohimov O.A., Xudoyev G‘. M. “Musiqa tarixi” Toshkent 2018-yil.

https://odam.uz/Qiziqarli/musiqaning-inson-organizmi-va-sogligiga-bolgan-

tasiri- saytidan

https://cyberleninka.ru/article/n/musiqaning-hayotimizdagi-o-rni- saytidan

Published

2024-09-20

How to Cite

Esanova Xurshida O‘ralbek qizi. (2024). MUSIQA DARSLARIGA YANGI PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARNI JORIY ETISH . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(1), 127-130. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1665