DEVIANT XULQ-ATVORGA EGA BOLALARNING IJTIMOIY PEDAGOGIK REABILITATSIYASI

Mualliflar

  • Baratova Shahlo Jalil qizi ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit soʻzlar: ijtimoiy-pedagogik reabilitatsiya, deviant xulq-atvor, xulq-atvorni oʻzgartirish, ijtimoiy koʻnikmalarni rivojlantirish, tizimli muammolar.

Abstrak

Annotatsiya: Ushbu maqolada deviant xulq-atvorni namoyon qiluvchi bolalarni 
ijtimoiy-pedagogik  reabilitatsiya  qilish,  taʼlim,  ijtimoiy  va  psixologik  tadbirlarni 
birlashtiradigan  yaxlit  yondashuv,  xatti-harakatlarni  oʻzgartirish,  ijtimoiy 
koʻnikmalarni rivojlantirish, samarali natijalarni taʼminlash uchun doimiy monitoring 
va  baholashning  ahamiyati,  deviant  xulq-atvorga  hissa  qoʻshadigan  tizimli 
muammolarni hal qilish haqida bayon qilinadi. 

##submission.citations##

Adabiyotlar ro'yxati:

Karimova L.I. Ijtimoiy psixologiya: Universitetlar uchun darslik. Toshkent:

nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi. G'. G'ulom, 2004.

Vohidova N.X., Mirzayeva F.O. Ijtimoiy pedagogika. Darslik. Sano-standard,

A. A. Axmedov. Ijtimoiy pedagogika: o‘quv qo‘llanma / Amin Axmedov - Buxoro

“Buxoro determinanti” MCHJning Kamolot nashriyoti, 2023.

L.M.Xakimova. "Deviant xulq-atvor psixologiyasi’’ Toshkent 2014.

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-09-23

##submission.howToCite##

Baratova Shahlo Jalil qizi. (2024). DEVIANT XULQ-ATVORGA EGA BOLALARNING IJTIMOIY PEDAGOGIK REABILITATSIYASI . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(2), 113-115. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1733