MARKETINGNI BOZOR TIZIMIDAGI O'RNI.

Authors

  • Khurshidbek Dilmurodov Bahodir o’g’li Author

Keywords:

Kalit so'zlar: marketing, iste'molchilar, mahsulotlar, bozor iqtisodiyoti, kompaniyalar, xizmatlar.

Abstract

Annotatsiya:  Marketing  —  bu  mahsulot  yoki  xizmatlarni  iste'molchilarga 
yetkazish, ularni sotish va iste'molchilar bilan aloqalarni o'rnatish jarayonidir. Bozor 
tizimida marketingning o'rni juda muhimdir, chunki u kompaniyalar va iste'molchilar 
o'rtasidagi  aloqalarni  mustahkamlash,  raqobatni  oshirish  va  iqtisodiy  o'sishni 
ta'minlashda  asosiy  rol  o'ynaydi.  Ushbu  maqolada  marketingning  bozor  tizimidagi 
o'rni, uning asosiy vazifalari va ahamiyati haqida batafsil ma'lumot beriladi. 

References

Foydalanish adabiyoti:

Jalolov J. Marketingni boshqarish strategiyalari: Darslik. Toshkent va

texnologiyalar, 2012 yil.

Bagiyev G.L. va dr. Marketing: darslik. Moskva iqtisodiyoti, 2010. 2-nashr.

Bagiyev G.L., Tarasevich V.M. Marketing. Sankt-Peterburg: Peter, 2012. 4-nashr.

Soliyev A.. Buzruxanov S. Marketing: Darslik. 2010 yil.

www.ziyonet.uz

Published

2024-10-08

How to Cite

Khurshidbek Dilmurodov Bahodir o’g’li. (2024). MARKETINGNI BOZOR TIZIMIDAGI O’RNI . TADQIQOTLAR, 47(2), 119-121. https://ilmiyxabarlar.uz/tad/article/view/1901