MARKETINGNI BOZOR TIZIMIDAGI O'RNI.

Mualliflar

  • Khurshidbek Dilmurodov Bahodir o’g’li ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so'zlar: marketing, iste'molchilar, mahsulotlar, bozor iqtisodiyoti, kompaniyalar, xizmatlar.

Abstrak

Annotatsiya:  Marketing  —  bu  mahsulot  yoki  xizmatlarni  iste'molchilarga 
yetkazish, ularni sotish va iste'molchilar bilan aloqalarni o'rnatish jarayonidir. Bozor 
tizimida marketingning o'rni juda muhimdir, chunki u kompaniyalar va iste'molchilar 
o'rtasidagi  aloqalarni  mustahkamlash,  raqobatni  oshirish  va  iqtisodiy  o'sishni 
ta'minlashda  asosiy  rol  o'ynaydi.  Ushbu  maqolada  marketingning  bozor  tizimidagi 
o'rni, uning asosiy vazifalari va ahamiyati haqida batafsil ma'lumot beriladi. 

##submission.citations##

Foydalanish adabiyoti:

Jalolov J. Marketingni boshqarish strategiyalari: Darslik. Toshkent va

texnologiyalar, 2012 yil.

Bagiyev G.L. va dr. Marketing: darslik. Moskva iqtisodiyoti, 2010. 2-nashr.

Bagiyev G.L., Tarasevich V.M. Marketing. Sankt-Peterburg: Peter, 2012. 4-nashr.

Soliyev A.. Buzruxanov S. Marketing: Darslik. 2010 yil.

www.ziyonet.uz

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-10-08

##submission.howToCite##

Khurshidbek Dilmurodov Bahodir o’g’li. (2024). MARKETINGNI BOZOR TIZIMIDAGI O’RNI . TADQIQOTLAR, 47(2), 119-121. https://ilmiyxabarlar.uz/tad/article/view/1901