KOMPOTENTLI YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING EKOLOGIK BILIMINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYALARI
##semicolon##
Kalit so’zlar: atrof-tabiat, ekologik ta’lim – tarbiya, jonli va jonsiz tabiat, tabiiy boyliklar, tabiiy resurslar, yer, suv, hayvon, o’simlik, tirik organizm, ekologik savodxonlik, ekologik ong.Abstrak
Annotatsiya. Ushbu maqola boshlang’ich sinf o’quvchi yoshdagi bolalarga
ekologik tarbiya berish, tabiat haqidagi bilimlarini mashg‘ulotlarda
shakllantirish,ta’lim-tarbiyaviy ishlarni tashkil qilish, badiiy ijodiy qobiliyatlarini
shakllantirish, bolalarda jonli va jonsiz tabiat haqida tushunchalarni rivojlantirish,
axloqiy-estetik sifatlarni shakllantirish, tabiat bilan tanishtirish mashg‘ulotlarini
ta’lim-tarbiyaviy ishlarni tashkil qilishning o‘ziga xosligi, bolalarni tabiatga bo’lgan
qiziqishlarini va ijodiy qobiliyatini rivojlantirish va amaliy mashg’ulotlarni tog’ri
tashkil etish bo’yicha uslubiy tavsiyalar berilgan.
##submission.citations##
REFERENCES
Nuritdinova M. ―Tabiatshunoslik o`qitish metodikasi‖ Toshkent, 2005 yil
D. Sharipova, D. Xodiyeva, M. Shirinov ―Tabiatshunoslik va uni o`qitish
metodikasi‖ Darslik. ―Barkamol fayz media‖ nashriyoti, Toshkent, 2018 yil-
b.
Sh.Mirzaxmatova, D. Pulatova. Tabiatshunoslik darslarida interfaol ta‘lim
(Uslubiy qo‗llanma) -Т.: ―Yangi asr avlodi‖, 2011-yil. - 44 b.
A. Bahromov, Sh. Sharipov, M. Nabiyeva Tabiatshunoslik. Umumiy o‗rta ta‘lim
maktablari uchun darslik. - «Sharq» nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi
bosh tahririyati. Toshkent – 2020-120b.
Umum ta'lim maktablarining o’quv dasturlari (boshlang’ich sinflar) 2022-yil.