KOMPOTENTLI YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING EKOLOGIK BILIMINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYALARI

##article.authors##

  • Mirzaqobilova Shaxnoza Sultonmurod qizi ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so’zlar: atrof-tabiat, ekologik ta’lim – tarbiya, jonli va jonsiz tabiat, tabiiy boyliklar, tabiiy resurslar, yer, suv, hayvon, o’simlik, tirik organizm, ekologik savodxonlik, ekologik ong.

##article.abstract##

Annotatsiya.  Ushbu    maqola  boshlang’ich  sinf  o’quvchi  yoshdagi  bolalarga 
ekologik  tarbiya  berish,  tabiat  haqidagi  bilimlarini  mashg‘ulotlarda  
shakllantirish,ta’lim-tarbiyaviy  ishlarni  tashkil  qilish,  badiiy  ijodiy  qobiliyatlarini 
shakllantirish, bolalarda jonli va jonsiz tabiat haqida tushunchalarni rivojlantirish, 
axloqiy-estetik  sifatlarni  shakllantirish,  tabiat  bilan  tanishtirish  mashg‘ulotlarini  
ta’lim-tarbiyaviy ishlarni tashkil qilishning o‘ziga xosligi, bolalarni tabiatga bo’lgan 
qiziqishlarini  va  ijodiy  qobiliyatini  rivojlantirish  va  amaliy  mashg’ulotlarni  tog’ri 
tashkil etish bo’yicha uslubiy tavsiyalar berilgan.   

##submission.citations##

REFERENCES

Nuritdinova M. ―Tabiatshunoslik o`qitish metodikasi‖ Toshkent, 2005 yil

D. Sharipova, D. Xodiyeva, M. Shirinov ―Tabiatshunoslik va uni o`qitish

metodikasi‖ Darslik. ―Barkamol fayz media‖ nashriyoti, Toshkent, 2018 yil-

b.

Sh.Mirzaxmatova, D. Pulatova. Tabiatshunoslik darslarida interfaol ta‘lim

(Uslubiy qo‗llanma) -Т.: ―Yangi asr avlodi‖, 2011-yil. - 44 b.

A. Bahromov, Sh. Sharipov, M. Nabiyeva Tabiatshunoslik. Umumiy o‗rta ta‘lim

maktablari uchun darslik. - «Sharq» nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi

bosh tahririyati. Toshkent – 2020-120b.

Umum ta'lim maktablarining o’quv dasturlari (boshlang’ich sinflar) 2022-yil.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2024-10-09