KOMPOTENTLI YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING EKOLOGIK BILIMINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYALARI
##semicolon##
Kalit so’zlar: atrof-tabiat, ekologik ta’lim – tarbiya, jonli va jonsiz tabiat, tabiiy boyliklar, tabiiy resurslar, yer, suv, hayvon, o’simlik, tirik organizm, ekologik savodxonlik, ekologik ong.##article.abstract##
Annotatsiya. Ushbu maqola boshlang’ich sinf o’quvchi yoshdagi bolalarga
ekologik tarbiya berish, tabiat haqidagi bilimlarini mashg‘ulotlarda
shakllantirish,ta’lim-tarbiyaviy ishlarni tashkil qilish, badiiy ijodiy qobiliyatlarini
shakllantirish, bolalarda jonli va jonsiz tabiat haqida tushunchalarni rivojlantirish,
axloqiy-estetik sifatlarni shakllantirish, tabiat bilan tanishtirish mashg‘ulotlarini
ta’lim-tarbiyaviy ishlarni tashkil qilishning o‘ziga xosligi, bolalarni tabiatga bo’lgan
qiziqishlarini va ijodiy qobiliyatini rivojlantirish va amaliy mashg’ulotlarni tog’ri
tashkil etish bo’yicha uslubiy tavsiyalar berilgan.
##submission.citations##
REFERENCES
Nuritdinova M. ―Tabiatshunoslik o`qitish metodikasi‖ Toshkent, 2005 yil
D. Sharipova, D. Xodiyeva, M. Shirinov ―Tabiatshunoslik va uni o`qitish
metodikasi‖ Darslik. ―Barkamol fayz media‖ nashriyoti, Toshkent, 2018 yil-
b.
Sh.Mirzaxmatova, D. Pulatova. Tabiatshunoslik darslarida interfaol ta‘lim
(Uslubiy qo‗llanma) -Т.: ―Yangi asr avlodi‖, 2011-yil. - 44 b.
A. Bahromov, Sh. Sharipov, M. Nabiyeva Tabiatshunoslik. Umumiy o‗rta ta‘lim
maktablari uchun darslik. - «Sharq» nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi
bosh tahririyati. Toshkent – 2020-120b.
Umum ta'lim maktablarining o’quv dasturlari (boshlang’ich sinflar) 2022-yil.