ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА АХБОРОТ ВА КОМПЬЮТЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ВОСИТАЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ СИФАТИ ВА САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ

Авторы

  • Суяров А.М Автор

Ключевые слова:

Таянч иборалар: ахборот технологиялари,ахборот технологияларидан фойдаланиш масалалари, имкониятлари ва самарадорлиги, ўқув жараёнида фойдаланиш учун ахборот технологияларнинг замонавий воситалари.

Аннотация

Аннотация.  Бугунги  кунда  таълим  самарадорлиги  укув  жараёнида 
замонавий технологияларидан фойдаланишнинг сифатий характеристика-лари 
акс эттирувчи ОТМ  фаолиятини стандарт курсаткичларини тахлил этишни 
такоза этади. 

Библиографические ссылки

Фойдаланилган адабиётлар

Абдуллаева Б.С. Фанлараро алоқадорликнинг методологик - дидактик

асослари. (Ижтимоий-гуманитар йўналишдаги академик лицейларда

математика ўқитиш мисолида): Пед. фан. доктори илмий даражасини олиш

учун ёзилган дис. –Т.: ЎзПФИТИ, 2006. – 264

Демин А. Ю. Информатика. Лабораторный практикум: учебное пособие для

среднего профессионального образования / А. Ю. Демин, В. А. Дорофеев. —

Москва: Издательство Юрайт, 2019. – 133 с.

Ф.Закирова ва бошк. Электрон укув-методик мажмуалар ва таълим

ресурсларини яратиш методикаси. Методик кулланма, Т.: ОУМТВ, 2010. -

б.

Суяров А.М. Ways and models of providing integration of information technology

science with mathematical sciences. «E3S Web of Conferences». Indexed by

SCOPUS and submitted for indexing to Web of Science (CPCI) «E3S Web of

Conferences» 402, 03016 (2023).

Henner E.K., Shestakov A.P. (2004). Information and communication competence

of a teacher: structure, requirements and measurement system // Informatics and

education. - No. 12.- P. 5 - 9.

Panina T.S., Dochkin S.A., Kletsov Yu.V. (2010). Levels of information and

communication competence of pedagogical workers. - M .: Profi, 158 p.

Опубликован

2024-09-19

Как цитировать

Суяров А.М. (2024). ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА АХБОРОТ ВА КОМПЬЮТЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ВОСИТАЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ СИФАТИ ВА САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ. Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(1), 110-112. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1660