ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА АХБОРОТ ВА КОМПЬЮТЕР ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ВОСИТАЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ СИФАТИ ВА САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ
Ключевые слова:
Таянч иборалар: ахборот технологиялари,ахборот технологияларидан фойдаланиш масалалари, имкониятлари ва самарадорлиги, ўқув жараёнида фойдаланиш учун ахборот технологияларнинг замонавий воситалари.Аннотация
Аннотация. Бугунги кунда таълим самарадорлиги укув жараёнида
замонавий технологияларидан фойдаланишнинг сифатий характеристика-лари
акс эттирувчи ОТМ фаолиятини стандарт курсаткичларини тахлил этишни
такоза этади.
Библиографические ссылки
Фойдаланилган адабиётлар
Абдуллаева Б.С. Фанлараро алоқадорликнинг методологик - дидактик
асослари. (Ижтимоий-гуманитар йўналишдаги академик лицейларда
математика ўқитиш мисолида): Пед. фан. доктори илмий даражасини олиш
учун ёзилган дис. –Т.: ЎзПФИТИ, 2006. – 264
Демин А. Ю. Информатика. Лабораторный практикум: учебное пособие для
среднего профессионального образования / А. Ю. Демин, В. А. Дорофеев. —
Москва: Издательство Юрайт, 2019. – 133 с.
Ф.Закирова ва бошк. Электрон укув-методик мажмуалар ва таълим
ресурсларини яратиш методикаси. Методик кулланма, Т.: ОУМТВ, 2010. -
б.
Суяров А.М. Ways and models of providing integration of information technology
science with mathematical sciences. «E3S Web of Conferences». Indexed by
SCOPUS and submitted for indexing to Web of Science (CPCI) «E3S Web of
Conferences» 402, 03016 (2023).
Henner E.K., Shestakov A.P. (2004). Information and communication competence
of a teacher: structure, requirements and measurement system // Informatics and
education. - No. 12.- P. 5 - 9.
Panina T.S., Dochkin S.A., Kletsov Yu.V. (2010). Levels of information and
communication competence of pedagogical workers. - M .: Profi, 158 p.