“UMUMIY O'RTA TALIM MAKTABLARIDA AKT DAN SAMARALI FOYDALANISH”
Ключевые слова:
Kalit so’zlar: axborot, AKTdan foydalanish, dastur, dasturdan foydalanish, zamonaviy o`qituvchi, ko`rgazmalar, kompyuter dasturlari, samaradorlikni oshirish.Аннотация
Annotatsiya: Ushbu malakaviy ishda o’qituvchining darslarda AKTdan
foydalanish imkoniyatining nazariy va amaliy jihatlarini ko’rib chiqish vazifasi
qo’yiladi. O’qituvchilar tomonidan darslarga tayyorgarlik ko’rish va mavzu bo’yicha
o’z axborot bankini yaratish maqsadida foydalanilishi mumkin bo’lgan, ba’zi
dasturlar, o’quv materiallari va Internet saytlariga havolalar keltirilgan.
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar:
Markes, P. (2008). Raqamli taxta. Peremarklardan tiklandi. to'r
Tapscott, D. (1997): Raqamli muhitda o'sish. Bogota Mc Graw-Hill.
de Caso, A. M., Blanco, J., & Navas, G. AKT BOLALIK TA'LIMINING
IKKINCHI DAVLATIDA.
Maydon, M. (muvofiqlashtiruvchi) (2001): Axborot jamiyatida ta'lim bering.
Bilbao. Desclée.
Загрузки
Опубликован
2024-09-20
Выпуск
Раздел
Статьи
Как цитировать
Boltaboyev Xojiakbar Nizomjonovich. (2024). “UMUMIY O’RTA TALIM MAKTABLARIDA AKT DAN SAMARALI FOYDALANISH” . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(1), 136-139. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1682