“UMUMIY O'RTA TALIM MAKTABLARIDA AKT DAN SAMARALI FOYDALANISH”
##semicolon##
Kalit so’zlar: axborot, AKTdan foydalanish, dastur, dasturdan foydalanish, zamonaviy o`qituvchi, ko`rgazmalar, kompyuter dasturlari, samaradorlikni oshirish.##article.abstract##
Annotatsiya: Ushbu malakaviy ishda o’qituvchining darslarda AKTdan
foydalanish imkoniyatining nazariy va amaliy jihatlarini ko’rib chiqish vazifasi
qo’yiladi. O’qituvchilar tomonidan darslarga tayyorgarlik ko’rish va mavzu bo’yicha
o’z axborot bankini yaratish maqsadida foydalanilishi mumkin bo’lgan, ba’zi
dasturlar, o’quv materiallari va Internet saytlariga havolalar keltirilgan.
##submission.citations##
Foydalanilgan adabiyotlar:
Markes, P. (2008). Raqamli taxta. Peremarklardan tiklandi. to'r
Tapscott, D. (1997): Raqamli muhitda o'sish. Bogota Mc Graw-Hill.
de Caso, A. M., Blanco, J., & Navas, G. AKT BOLALIK TA'LIMINING
IKKINCHI DAVLATIDA.
Maydon, M. (muvofiqlashtiruvchi) (2001): Axborot jamiyatida ta'lim bering.
Bilbao. Desclée.
##submission.downloads##
##submissions.published##
2024-09-20
##issue.issue##
##section.section##
Статьи
##submission.howToCite##
Boltaboyev Xojiakbar Nizomjonovich. (2024). “UMUMIY O’RTA TALIM MAKTABLARIDA AKT DAN SAMARALI FOYDALANISH” . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(1), 136-139. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1682