MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA MASHG’ULOTLARNING TA’LIM SIFATINI OSHIRISH.
##semicolon##
Kalit so’zlar: Maktabgacha ta’lim, mashg’ulot sifati, zamonaviy usullar, interfaol metodlar, o’yin texnologiyalari, AKT, o’quv dasturi, ta’lim samaradorligi.##article.abstract##
Annotatsiya: Ushbu maqolada maktabgacha ta'lim tashkilotlarida
mashg'ulotlarning ta'lim sifatini oshirish usullari tahlil qilinadi. Axborot-
kommunikatsiya texnologiyalari, o’yin va interfaol usullardan foydalanish,
shuningdek, xalqaro pedagogic yondashuvlar, jumladan, Montessori va Reggio Emilia
metodlari orqali ta’lim samaradorligi qanday oshirilishi yoritiladi. Ta’lim mazmunini
boyitish va muntazam baholash jarayinlarini ham ko’rib chiqiladi.
##submission.citations##
Foydalanilgan adabiyotlar
Sayidahmedov N. Yangi pedogogik texnologiyalar. - Toshkent: Moliya.
Usmonov M. Interaktiv electron o’quv kurslar-o’qitish faoliyatining yangi
vositasi sifatida // “Xalq ta’limi” jurnali, 2013, 5-son.
R. Ishmuhammedov, M. Yo’ldoshev. “Ta’lim va tarbiyada innovatsion
pedagogik texnologiyalar (“Ta’lim tizimi hodimlari metodistlar, o’qituvchilar,
tarbiyachi va murabbiylar uchun o’quv qo’llanma”)-T: 2013.
Begimqulov U. SH. Pedagogik ta’limda zamonaviy axborot texnolgiyalarini
joriy etishning ilmiy-nazariy asoslari. T.: “Fan” 2007. Taylaqov N. I. “Elektron
darslik yaratishda qo’yiladigan talablar”. // “Xalq ta’limi Jurnali, 2005.