MEDIAMATNLAR – ONLAYN NASHRLAR KONTENTINI TO‘LDIRISHDA ASOSIY VOSITA SIFATIDA

Mualliflar

  • Ibrohimova Aziza Tohirovna ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so‘zlar: Online nashr, mediamatn, OAV, samarador kontent.

Abstrak

Annotatsiya: Onlayn jurnalistikada vyeb-cayt dizayni bosma ommaviy axborot 
vositalardan  farqli  o‘laroq  interaktiv  xususiyatga  ega  bo‘ladi.  Ammo  interaktivlik 
faqatgina  ikki  tomonlama  aloqa  bog‘lash  maqsadini  ko‘zlamaydi.  Yuqorida 
ta’kidlanganidek,  bunga  asosiy  sabab  bosma  nashrlar  tezkorlik  masalasida  nofaol 
bo‘lgani hisoblanadi. Interfaol rejimda ishlash – bu auditoriya talablariga tezroq javob 
berish  va    unga  ko‘ra  axborot  tayyorlash  demakdir.  Interaktiv  faoliyat  nashrning 
auditoriyasi  kim,  qanday  toifadagi  kishilar,  ularning  qiziqishlari  nimadan  iborat, 
qanday  ma’lumotlarga ehtiyoji mavjud ekanini aniqlashda samarali vosita hisoblanadi.  

##submission.citations##

Foydalanilgan adabiyotlar:

www.nytimes.com

www.jamiyatgzt.uz,

21asr.uz,

huquq-gazeta.uz

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-09-23

##submission.howToCite##

Ibrohimova Aziza Tohirovna. (2024). MEDIAMATNLAR – ONLAYN NASHRLAR KONTENTINI TO‘LDIRISHDA ASOSIY VOSITA SIFATIDA . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(2), 42-50. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1720