INTERNET JURNALISTIKASIDA MEDIAMATNLARNING KO‘RINISHLARI VA TARKIBI

Mualliflar

  • Ibrohimova Aziza Tohirovna ##default.groups.name.author##

##semicolon##

Kalit so‘zlar: Internet jurnalistikasi, axborot, longrid, reportaj, janr

Abstrak

Annotatsiya: Internet jurnalistikasida mediaviy matnlarning uzatilishida yana bir 
yangi  tushuncha  mavjud.  Bu  –  storitellingdir.  Hozirda  yozuvchi  va  jurnalistlar 
o‘rtasida  urf  bo‘layotgan  mazkur  atama  ingliz  tilidan  kirib  kelgan  bo‘lib,  “hikoya 
qilish” ma’nosini anglatadi. Ammo hikoya qilish oddiy biror voqeani so‘zlab berish 
emas, balki o‘z o‘quvchilaringizni aynan siz bilan birgalikda ana shu voqea ichida 
bo‘lishga erishish  demakdir.  

##submission.citations##

Foydalanilgan adabiyotlar:

David Armstrong, Managing by Storying Around: A New Method of Leadership.

New York: Doubleday Currency, 1992, -p. 246

1 Сторителлинг – самый эффективный метод донесения нужной информации.

http://www.publicsuccess.ru/info/articles/storitelling

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-09-23

##submission.howToCite##

Ibrohimova Aziza Tohirovna. (2024). INTERNET JURNALISTIKASIDA MEDIAMATNLARNING KO‘RINISHLARI VA TARKIBI . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 29(2), 51-57. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1721