O‘QUVCHILARI VA TALABALARNI EMOTSIONAL RIVOJLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
##semicolon##
Kalit so`zlar: Introspektoriya, eksperiment, emotsiya, bolalik, emotsional konditsionerlik.Abstrak
Annotatsiya: Ushbu maqola emotsional rivojlanishga qaratilgan bo`lib maktab o‘quvchiarining emotsional rivojlanishning psixologik xususiyatlari, muhim tarkibiy qismlari o‘quvchilarning emotsional rivojlanishiga ta’sir etuvchi omillar to‘g‘risida yoritilganligi muhim o‘rin tutishi haqidagi fikr-mulohazalar bayon qilingan. Shundan anglashimiz mumkunki o`quvchilar, talabalar va boshqa jamiykiinsonlarda emotsionla rivojlanish bosqichi bo`lib o`tadi.
##submission.citations##
Gʻoziyev E., Psixologiya fani XXI asrda, T., 2002;
Gʻoziyev E., Psixologiya, T., 2003;
Qodirov B., Layoqat psixologiyasi, T., 1989;
Shoumarov Gʻ., Oila psixologiyasi, T., 2000;
Karimova V., Ijtimoiy psixologiya, T., 1994.
##submission.downloads##
Nashr qilingan
2024-10-02
Nashr
Bo'lim
Статьи
##submission.howToCite##
Azizova Shodiya Utkur qizi. (2024). O‘QUVCHILARI VA TALABALARNI EMOTSIONAL RIVOJLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 30(1), 95-98. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1772