ЎҚУВЧИЛАР КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ЎРНИ
##semicolon##
Таянч иборалар: ўқув жараёнининг ахборот базаси, интерфаол мулоқот, визуал материалларни намойиш қилиш, мультимедиа воситалари, электрон ўқитиш тизими.##article.abstract##
Аннотация. Педагогик ходимларнинг ҳамкорлиги асосида таълим
мазмуни, методи ва ўқитиш технологияларига интеграцион ёндошувни
аниқлайдиган янги ахборот таълим мухити яратилади.
##submission.citations##
Фойдаланилган адабиётлар
Беспалов П. В. «Компьютерная компетентность в контексте личностно-
ориентированного обучения» //Педагогика.- 2003, №4. -ст. 45-50
Абдуллаева Б.С. Фанлараро алоқадорликнинг методологик - дидактик
асослари. (Ижтимоий-гуманитар йўналишдаги академик лицейларда
математика ўқитиш мисолида): Пед. фан. доктори илмий даражасини олиш
учун ёзилган дис. –Т.: ЎзПФИТИ, 2006. – 264
Демин А. Ю. Информатика. Лабораторный практикум: учебное пособие для
среднего профессионального образования / А. Ю. Демин, В. А. Дорофеев. —
Москва: Издательство Юрайт, 2019. – 133 с.
Ф.Закирова ва бошк. Электрон укув-методик мажмуалар ва таълим
ресурсларини яратиш методикаси. Методик кулланма, Т.: ОУМТВ, 2010. -
б.
Суяров А.М. Formation of information and communication competence of the
teacher as an one of the main tasks of modern education. Web of Scientist:
International Scientific Research Journal. Volume 4, Issue 4, April-2023.–C.243-