RAQAMLI TEXNOLOGIYALARINING O‘QUVCHILARGA O‘ZARO TA’SIRI

Authors

  • Usmonov Murod Sodiqovich Author

Keywords:

Kalit so‘zlar: MOOC, MOODLE, GOOGLE CLASSROOM, texnologiya, onlayn platformalar, ta’lim

Abstract

Ushbu  maqolada  ta’lim  jarayonida  turli  xildagi  texnologiya  hamda 
platformalardan  foydalanish  usullari  keltirilib  o‘tilgan.  Bundan  tashqari  onlayn 
platformalarnin ta’lim jarayonida o‘quvchilarga o‘zaro ta’siri haqida batafsil yoritib 
berilgan.  MOOC  -MOODLE,  GOOGLE  CLASSROOM  va  shu  kabi  onlayn 
platformalardan  qanday  va  nima  maqsadda  foydalanish  haqida  ham  qisqacha  izoh 
berilgan.  

References

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI:

Murodqulovna, N. G. (2023). Ta’limda raqamli texnologiyalarning roli. Journal of

Universal Science Research, 1(9), 165-173.

Dougiamas M. (2007). Moodle: A case study in sustainability. OZCHI

'07: Proceedings of the 19th Australasian conference on Computer-Human

Interaction: Entertaining User Interfaces, November 2007 -1–10 bet.

Koul J, Foster H. (2007). Moodledan foydalanish: Ommaviy ochiq manbali

kurslarni boshqarish tizimi bilan o‘qitish. O‘Reilly Media Inc

Bećirovich S. (2023). Raqamli pedagogika: zamonaviy ta’limda raqamli

texnologiyalardan foydalanish. Springer tabiati.

Yo‘ldashev, A., & Solidjonov, D. (2022). YANGI INNOVATSION

TEXNOLOGIYALAR VA ULARNI TA’LIM OLISH MUHHITIDA

QO‘LLANISHI.Yosh Tadqiqotchi Jurnali, 1(3), 198-204.

Published

2024-10-04

How to Cite

Usmonov Murod Sodiqovich. (2024). RAQAMLI TEXNOLOGIYALARINING O‘QUVCHILARGA O‘ZARO TA’SIRI . Ta’lim Innovatsiyasi Va Integratsiyasi, 30(2), 66-70. https://ilmiyxabarlar.uz/talim/article/view/1829