RAQAMLI TEXNOLOGIYALARINING O‘QUVCHILARGA O‘ZARO TA’SIRI
##semicolon##
Kalit so‘zlar: MOOC, MOODLE, GOOGLE CLASSROOM, texnologiya, onlayn platformalar, ta’limAbstrak
Ushbu maqolada ta’lim jarayonida turli xildagi texnologiya hamda
platformalardan foydalanish usullari keltirilib o‘tilgan. Bundan tashqari onlayn
platformalarnin ta’lim jarayonida o‘quvchilarga o‘zaro ta’siri haqida batafsil yoritib
berilgan. MOOC -MOODLE, GOOGLE CLASSROOM va shu kabi onlayn
platformalardan qanday va nima maqsadda foydalanish haqida ham qisqacha izoh
berilgan.
##submission.citations##
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI:
Murodqulovna, N. G. (2023). Ta’limda raqamli texnologiyalarning roli. Journal of
Universal Science Research, 1(9), 165-173.
Dougiamas M. (2007). Moodle: A case study in sustainability. OZCHI
'07: Proceedings of the 19th Australasian conference on Computer-Human
Interaction: Entertaining User Interfaces, November 2007 -1–10 bet.
Koul J, Foster H. (2007). Moodledan foydalanish: Ommaviy ochiq manbali
kurslarni boshqarish tizimi bilan o‘qitish. O‘Reilly Media Inc
Bećirovich S. (2023). Raqamli pedagogika: zamonaviy ta’limda raqamli
texnologiyalardan foydalanish. Springer tabiati.
Yo‘ldashev, A., & Solidjonov, D. (2022). YANGI INNOVATSION
TEXNOLOGIYALAR VA ULARNI TA’LIM OLISH MUHHITIDA
QO‘LLANISHI.Yosh Tadqiqotchi Jurnali, 1(3), 198-204.