RAQAMLI TEXNOLOGIYALARINING O‘QUVCHILARGA O‘ZARO TA’SIRI
##semicolon##
Kalit so‘zlar: MOOC, MOODLE, GOOGLE CLASSROOM, texnologiya, onlayn platformalar, ta’lim##article.abstract##
Ushbu maqolada ta’lim jarayonida turli xildagi texnologiya hamda
platformalardan foydalanish usullari keltirilib o‘tilgan. Bundan tashqari onlayn
platformalarnin ta’lim jarayonida o‘quvchilarga o‘zaro ta’siri haqida batafsil yoritib
berilgan. MOOC -MOODLE, GOOGLE CLASSROOM va shu kabi onlayn
platformalardan qanday va nima maqsadda foydalanish haqida ham qisqacha izoh
berilgan.
##submission.citations##
FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI:
Murodqulovna, N. G. (2023). Ta’limda raqamli texnologiyalarning roli. Journal of
Universal Science Research, 1(9), 165-173.
Dougiamas M. (2007). Moodle: A case study in sustainability. OZCHI
'07: Proceedings of the 19th Australasian conference on Computer-Human
Interaction: Entertaining User Interfaces, November 2007 -1–10 bet.
Koul J, Foster H. (2007). Moodledan foydalanish: Ommaviy ochiq manbali
kurslarni boshqarish tizimi bilan o‘qitish. O‘Reilly Media Inc
Bećirovich S. (2023). Raqamli pedagogika: zamonaviy ta’limda raqamli
texnologiyalardan foydalanish. Springer tabiati.
Yo‘ldashev, A., & Solidjonov, D. (2022). YANGI INNOVATSION
TEXNOLOGIYALAR VA ULARNI TA’LIM OLISH MUHHITIDA
QO‘LLANISHI.Yosh Tadqiqotchi Jurnali, 1(3), 198-204.